Lite Om Mig!

Jag tänkte skriva lite om mig. Vem vet, någon tycker kanske att det är intressant.

Som ni har fattat så är mitt stora intresse fotografering. Jag har fotat i ca 4-5 år och det finns alltid något nytt att lära sig.
Min vardag består i att gå upp vid 5:30 för att gå till jobbet. Jag jobbar på en flyttfirma och trivs där väldigt bra. Vi är ett gott gäng som jobbar och har ofta kul på jobbet, men det är såklart rätt så tungt jobb.

Jag älskar också min gamla bil, som jag pillar med ibland.
Det är en pontiac gto från 1969, den är lika gammal som mig =)



Om ni vill veta lite mer om mig så fråga gärna, så ska jag se om jag kan svara.


Kommentarer
Postat av: Melene

trevligt med lite info om folk =) jag läste iaf! :D

Och ja, det va tråkigt att du inte kunde komma.. men det är ju en bit för dig.. så förståeligt.. Men måste erkänna att det va grymt goda kakor som du missa ;) haha!

Hoppas allt är bra..

/ M

2009-01-05 @ 07:46:58
URL: http://meleneolsson.blogg.se/
Postat av: fotograf therese jonsson - operfekt.blogg.se

åh, har du skaffat blogg nu, kul =)



Jag vet inte, får se hur det blir nu när jag tar tag i det, men just nu har jag väl inte i tankarna att sluta mitt jobb än på ett tag =)



Åh, det vore jättekul att få testa, har ju klurat på att köpa det, men inte vetat vad som funkar & så, så vore ju bra att få testa ditt =)



Tror hon är med på mb fortf. ..eller nej, det var hon inte (kikade) hon har bilddagbok vet jag, men har fått för mig att hon inte är så intresserad av att fotas längre, men skadar ju aldrig att fråga..

http://peenilla.bilddagboken.se/p/main.html?



take care/t

2009-01-05 @ 13:02:36
URL: http://operfekt.blogg.se/
Postat av: Anders aka Nagadez

Tjena och god fortsättning! Så du har fått ordnat med en blogg nu! Kul!

Klart vi kan ordna med banners. Vill du jag gör en för dig eller vill du göra en själv? :)

2009-01-09 @ 15:14:24
URL: http://nagadez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0