Visst är det kul med dator!

Jag hade en mindre trevlig stund med dator i helgen.
Såg att det hade släppts en ny version an MSN så jag laddade ner och installerade.
Det var inga problem, tills jag skulle starta upp och logga in.
Fick ett felmeddelande att det inte funkade med mitt virus program. :(
Ok tänkte jag, det är ändå snart dags att förnya mitt abonemang så jag gör det lite tidigare..
Sagt och gjort så köpte jag den senaste versionen av mitt virus program och började att ladda ner den.
När den var nerladdad och klar så tänkte jag installera. Jag dubbelklickar på filen..........
Inget händer..........jo ett felmeddelande dyker upp igen som inte säger så mycket, bara att ett fel har uppstått och åtgärden avslutas.........

Vad f**n nu tänkte jag. Har aldrig haft problem med att installera något, varför funkar det inte nu.??
Jag provade allt. Startade om dator, stängde ner alla program som jag kunde. osv.. inget funkade..

Vad ska jag göra nu då? tänkte jag.. Jag provar en sak till. Jag laddar över filen på ett usbminne och provar att köra den därifrån..... Och på något skumt sätt så funkade det.. :)

Så nu har jag både MSN och nytt virusprogram och allt är bra igen..

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Usch vad irriterad jag blivit om det krånglat sådär åt mig ;D haha.

2009-01-20 @ 17:47:12
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0