En uppdatering!

Jag är så bra på detta med att blogga :P

För ett par veckor sedan så var jag uppe hos den alltid lika trevliga Therese, som skulle fota med den vackra Louise.
Det är alltid lika roligt att se på och även hjälpa till när Therese fotar. Och ni som inte har sett hennes bilder, borde genast titta in på hennes blogg.



Du ser hur lätt det är för modellen, hon behöver bara ligga ner och se bra ut :P

I slutet av augusti så kommer jag att få den stora äran att fota med Louise. Vi har en bra ide som kommer att bli grym om allt funkar som det ska. :)

Min semester har också börjat nu, det ska bli skönt att bara ta det lugnt och vila upp mig.
Men vem vet vad som händer...

Jag har också, i ett svagt ögonblick, beställt en ny mobil..
Jag tror nog ni kan gissa vilken. :)



Vi får se när den kommer, det kommer nog att dröja ett tag..

Nästa uppdatering ska förhoppningsvis komma lite snabbare än denna.
Ha det så gôtt alla..

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack för tipset, varför har jag inte tänkt på det? Haha! Jag har ju gett ut nix-numret hur många gånger som helst under mina 1,5 år på nummerupplysningen. Seniliteten kommer smygandes med åldern.

2010-09-10 @ 12:44:50
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0