Årets händelse!!

Sista helgen i maj är en av höjdpunkterna på året. För då är det nämligen en fototräff i...



Helgen började med en lugn och trevlig resa upp med bilen på fredag. Träffade både gamla och nya vänner som man inte sett på länge..
Jag brukar inte vara så duktig på att fota på dessa träffar och detta år var inget undantag. :)
Men det gör inte så mycket för jag tycker att det är så kul att hjälpa till när andra fotar eller bara sitta och snacka lite skit.

Lördagen:
Började med en go och stadig frukost, vilket är viktigt när man är igång hela dagen.
Jag fick äran att vara assistent åt duktiga Therese(operfekt) och grymma modellen Louise. Titta in hos Therese så får ni se bilderna(Om hon är klar med dom än)
Vi hade väl inte vädret på vår sida, men det löste sig tillslut ändå. Jag hoppas att jag skötte mig bra och var en gentleman :)

Vi fick en helt ok middag, med lite alkoholhaltiga drycker..



På bilden: Sanna, Natalie och Therese.

Lite senare på kvällen så blev det mer av livets goda :) Öl, cider, sprit, spel och underbara vänner.



Som ni ser så blir dom flesta på gott humör och visar det gärna, synd bara att man inte fick vara med i sista bilden. :P

Jag längtar redan till nästa år så jag får träffa alla igen, men det kommer en träff i Herrljunga där många av dom dyker upp.
Hoppas vi syns där.:)

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, det känns verkligen skönt. Jag jobbar som säljare nu. Tror inte jag har skrivit ut det i bloggen förutom bland kommentarerna, så inte behöver du skämmas :)



Hoppas allt är bra hos dig!

2010-06-01 @ 19:50:00
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej!



Jag har inte kollat min grillspettanmail ordentligt på ett bra tag, använder den bara som msn och har typ 9000 olästa mail. Men ska gräva fram ditt mail och läsa det!



Hoppas allt är bra!

2010-06-10 @ 18:32:31
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0