Kört ca:200 mil.

Förra veckan så åkte jag upp och hälsade på hemma hos min goa vän Cilla i dalarna.
Jag hade mailat runt lite bland modeller där uppe men hade inte tur med något napp. Men Cillas trevliga kompis Maria ställde snällt upp. :)
Hon har inte mycket vana framför kameran, men var duktig och lyssnade på tips och råd. Cilla sminkade så klart..



Tyvärr så hade vi inte vädret med oss, men vi hann ändå med två ombyten.

På fredagen så var det tid att åka vidare ner till Herrljunga, där det var en fototräff.
Jag och Cilla åkte via rättvik eller rättare sagt Tällberg och plockade upp den underbara Ingela. :)

Ingela har en förmåga att hamna i speciella situationer, men det får ni läsa om i hennes blogg. :P

När vi hade kommit fram till Herrljunga så satte Cilla igång och sminkade Ingela, medans jag fixade iordning min utrustning.
Lite senare på kvällen så var jag ute och fotade med Ingela, men jag tror inte att folket i hålan var vana med sådant, för var och var annan bil bromsade upp och tutade och skrek...



Under Lördagen så minglade jag runt och tjôtade med både gamla och nya vänner och även hjälpte till lite med andra fotografer.

På kvällen så blev det mycket skratt och en del alkohol samt dansövningar. :P
Dom flesta var smarta nog att gå och lägga sig, men vi var tre små dårar som kämpade imot. konstigt nog så blev jag aldrig trött..



Ser vi inte pigga ut? :P

Efter frukosten och en snabb uppiffning så gick jag och Louise iväg för att fota, men på vägen så stötte vi på en konstig varelse som jag lyckades fånga på bild..



Vill ni se fler bilder på varelsen så ska ni gå in här..

Fotosessionen med Louise var otroligt kul att göra. Hon är ett fullblodsproffs som jag hoppas få fota med fler gånger, under bättre förutsättningar..
Och inte nog med det, hon är också otroligt snäll och rolig, men säg inte det till henne. :P



Fler bilder kommer när jag har kommit överens med modellerna vilka vi ska använda...

Det finns också några videoklipp från träffen, men dom visar jag en annan gång.

Prrffft Prrffft!!

Kommentarer
Postat av: Maria S

Å wow! där var ju jag med oxå :)

Fina bilderna blev :D

2010-09-06 @ 08:42:54
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Wysteriia

Jag tycker du gör i ordning dem två på maria som du har i kollaget ;D

2010-09-06 @ 10:25:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Tack min underbara vän <3 :) Jag tog några i motljus den dagen också som jag gillar bättre dock ;) Men började med dem lite tråkigare denna gången..hehehe. Visar dem senare :)



Kram !

2010-09-09 @ 08:46:36
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Jessica

vilka fina bilder du tar:)))

2010-09-18 @ 08:38:27
URL: http://jezzie1986.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0