Lite nya bilder!

Än en gång så är det långt mellan mina inlägg, så denna gång bjuder jag på en hel del bilder. :)

Jag börjar med en bild från samma tillfälle som i förra inlägget.
Den grymt sköna och otroligt duktiga Louise var med på min ide om att fota lite vackra bilder i soluppgång.
Det var i mars månad och det var stjärnklart och -6 grader..

Jag är mycket nöjd med resultatet. :)







Jag har även fått chansen att fota med en ny modell för NMG-models som heter Pauline och jag tycker att det gick riktigt bra. :)





Jag har också hunnit med att fota en vackra Lina. :)
Hon ska ta studenten snart och vi tyckte att det skulle vara en bra ide att fota lite student bilder. :)
Till våran hjälp så hade vi den grymma fotografen/mua'n Therese.





Vi passade också på att fota lite andra bilder när vi ändå höll på. :)






Det kommer säkert att dyka upp fler bilder på Lina, för jag fotar gärna med henne igen. :)

Jag har också gått på en ljuskurs hos John, Pictpro, som var riktigt bra.
Där fick jag nöjet att fota med den vackra och grymma modellen Paulina.
Sminkningen har Jessica, ColibriMakeUp, fixat. Hon är också riktigt grym.:)






Om ni klickar på dom små bilderna så blir dom större. :P

Det ska väl räcka för ett tag nu..
På återseende. :)

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

följde du owl's tips om att fredagsmysa en aning ? :d

2011-06-11 @ 00:52:37
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hittade precis din instagram, och har bombat dig med likes där, så varför inte fortsätta här? ;) jättesnygga bilder, tjejer och grym retush! :) bra jobbat!

2013-03-08 @ 12:04:16
URL: http://thefatcheerleader.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0