Svårt att skriva!

Jag har verkligen inte haft lust att sitta framför datorn och blogga den senaste tiden. Vädret har varit för fint och jag har haft fullt upp på jobbet.

Har väl igentligen inte något att skriva, men jag har lite som jag vill få ur mig.
Idag så har jag haft en dålig dag. Har känt mig nere... Vet inte varför, men jag har mina idéer...

Jag gillar att vara singel, men ibland så saknar man någon att vara med och krama om. Någon som man kan dela sina tankar med.
Jag var på väg att ringa en vän, som jag inte har känt så länge men ändå betyder mycket för mig. Jag tror inte hon vet om det, men det kanske är bäst så..
Det är också en sak som är tråkigt när man blir äldre. Det är lätt att tappa sina gamla vänner. För dom flesta har sina egna liv att ta hand om...

Nä, ska försöka att sluta och tänka på det.. Och i morgon är det en ny dag med nya mål. :)
Hoppas ni mår bättre!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Känner igen det där med att de flesta vänner har sina egna liv. Tror man märker av det extra mycket när man är singel o alla andra har någon :S Jag har oftast allvarliga problem att försöka hitta på saker med mina vänner de dagar jag är ledig och har tid, supertrist. Men men :P



Tack för gratulationerna iaf, känns superbra :D Men jag hade gärna gått i skolan lite längre o sluppit jobba..haha ;D



kramis :)

2009-07-06 @ 20:48:21
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0