Köpa lycka??

Det är inte bra att ha lite extrapengar när man mår lite dåligt.
Nu sitter jag här med ångest och undrar om jag har gjort rätt.
Jag "råkade" tyvärr köpa några kul prylar, som jag kanske inte har råd med. 
Men men, nu är det gjort så det är bara att gilla läget. Och det är sååå kul med nya prylar. :)

Du kanske är nyfiken på vad det kan vara som jag har köpt..
Titta här.


Jag gillar utseendet på den.



Ipod touch, den är så cool och lite onödig, men väldigt kul. :P

Så nu är man fattig, men lite lyckligare. ;) 

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag har ingen tv på rummet så kollar aldrig på tv längre :P Finns ju ett allrum men där orkar jag aldrig sitta, haha :)



Ja snart är det hallsta, ska bli kul! :D

2009-05-12 @ 22:55:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anonym

hej, vad kul att höra att någon intresseras av det jag skriver.. :P Nej det är inte hallstahammar jag ska till, det är miss universum tävlingen du vet :)



eventuellt att jag sak plåta lite och sen sthlm kanske. :) hur är läget med dig ?

2009-05-13 @ 15:18:15
URL: http://sandrabergenstraahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0